sobota 1. listopadu 2014

Kde se vzal, tu se vzal- NÁPAD

Už dlouho jsem  přemýšlela, jak skloubit svoji potřebu podělit se o své výtvory a zároveň nespamovat zeď facebooku. První v úvahu přišel instagram. Problém byl v tom, že nemám potřebnou ,,kvalitu" mobilu, abych se mohla zaregistrovat a nějak jsem nenašla jiný způsob. Proto jsem se rozhodla vyzkoušet blog. Tak uvidíme, jestli to byla správná volba :-).

Pokud by vás zajímalo něco málo o mně, mrkněte na můj profil.
Ale podle mě není až tak podstatné, jak se jmenuji, kolik je mi let a odkud jsem. Proto Vás tím nebudu v tomhle článku zatěžovat. Místo toho Vám prozradím svůj záměr.

Ráda bych se podělila o své výtvory, myšlenky a občasné starosti. Prostě téměř o vše, co projde mojí myslí nebo pod tužkou. Samozřejmě se to budu snažit filtrovat.

Budu vděčná za každou reakci (i pochvalu :-)) a případně ráda poradím, když budu vědět jak.


Nezbývá, než popřát hezkou zábavu ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat